  • Data: 2012-05-05 15:42:04
    Temat: Re: Przyszła mi reklama z banku.
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał

    > Żeby wyznawcy "Świętych Danych Osobowych Wartych Więcej niż
    > Rekordowa
    > Kumulacja w Totka" mogli się nad taką umową pochylić pomodlić przez
    > chwilę
    > i z dziką satysfakcją NIE wyrazić zgody.
    >
    > Bo innego sensu ta cała szopka z "ochroną" danych osobowych nie ma.

    Widać niektórym osobom fizycznym przeszkadza, że dzwoni telefon, a
    jakiś komiwojażer/ka zaczyna: mam dla pana świetną ofertę...
    I tak parę razy w ciągu dnia.
    Widać niektórym przeszkadza, że czekając na ważne SMS-y dostają
    kilka z serii: Wygrałeś właśnie Merszczydesa, wyślij "Tak" na numer...
    I tak kilka razy w ciągu dnia.
    Widać niektórym przeszkadza, że dostają komunikat o przychodzącym
    mailu, a tam napisane: przygotowaliśmy dla ciebie świetną ofertę...
    I tak kilka/naście/dziesiąt razy w ciągu dnia.

    Ale to pewnie jakieś dziwadła, wyznawcy Świętych Danych Osobowych,
    prawda?

    ===
    Opisane sytuacje są uciążliwe, tylko niewiele mają wspólnego ze
    Świętymi Danymi Osobowymi. Przecież zadzwonić czy wysłać sms można na
    jakoś-tam wygenerowany/wylosowany numer, kompletnie nie wiedząc kto
    jest abonentem.