  • Data: 2012-05-05 22:09:01
    Temat: Re: Przyszła mi reklama z banku.
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnjqabqb.5fq.proteus@pl-test.org...
    > On 2012-05-05, Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > Dokładnie. Do tego typu operacji które wymieniłeś nie ma absolutnie
    > potrzeby posiadania danych osobowych. Można randomowo.
    > Coś jeszcze?

    Nie do końca (z tym brakiem potrzeby), bo to jednak mój operator
    telef. wysyła mi o 7 rano SMS z cyklu "zmień abonament na droższy,
    a dostaniesz nagą kobietę gratis". Nie kto inny, tylko on. Fakt, że ktoś
    inny może losowo zrobić to samo, nie ma nic do rzeczy.

    Z faktu, iż zastrzeżenie przetwarzania danych os. nie chroni nas
    przed *wszystkimi* możliwymi atakami spamem reklamowym
    nie wynika bynajmniej, abyśmy mieli rezygnować nawet i z tej lichej
    ochrony, jaką mamy.

    Sam gorąco i z pasją nienawidzę reklam. Jest to najbardziej widoczny,
    wciskający się wszędzie przejaw skomercjalizowanej filizofii życia,
    zgodnie z którą trzeba stale gonić za pieniędzmi i natychmiast wydawać
    je na jakiś szajs, który się zaraz rozleci albo przestanie być "trendi".
    Nie będę ciągnął tego wątku, jak ktoś mnie nie zrozumiał, to trudno :)

    Dlatego kibicuję osobom, starającym się ukarać te firmy, którym nie
    wystarcza 150 legalnych możliwości wciskania swojego chłamu
    i jeszcze muszą koniecznie sięgać po nieliczne metody, które zostały
    zabronione.