  • Data: 2007-01-06 23:10:34
    Temat: Re: Przykra sprawa kolegi (narkotyki)
    Od: "Karolll" <K...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miałem taki zamiar, ale po Piotr na takie coś nie pójdzie, on jest strasznie
    uczulony na kłamstwa, nie chce zeby zrobił jakąś kiche na sali sądowej,
    myślę że scena nam raczej nie pomoże...
    Jakie są zwykle wyroki w takich sprawach? Jest szansa że jak się papuga
    postara to wyrok będzie uniewinniający bądź też zarządzona zostanie np.
    grzywna w zawiasach?

    Karol