  • Data: 2007-04-04 08:36:22
    Temat: Re: Przyjecie spadku a nieznajomosc dlugow
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 4 kwi o godzinie 10:00, na pl.soc.prawo, Mr.Jack napisał(a):

    > Dobra, a pytanie za 100 punktow: jesli przyjme spadek z dobrodziejstwem, a
    > mieszkanie jest spoldzielcze lokatorskie, to czy takie mieszkanie wchodzi w
    > sklad wartosci spadku od ktorego moga sciagac dlugi?

    Przecież torzeczone mieszkanie nie jest/było własnością Twojej Matki. Ona
    w nim tylko mieszkała, była spółdzielcą - a właścicielem mieszkania jest SM

    > Bo praktycznie poza mieszkaniem mama nie zostawila nic co by mialo istotna
    wartosc...

    Piszesz że mieszkanie jest spółdzielcze - więc mam nie mogła "go zostawić w
    spadku" - to nie była jej własność.

    > Czy przyjecie spadku z dobrodziejstwem inwentarza pozwala bankom na
    > sciaganie dlugow z rzeczy (np. posiadanego przeze mnie motocykla) nie
    > bedacych spadkiem?

    Nie - bo odpowiadasz tylko do wysokości przyjętego spadku.

    --
    Herbi
    04-04-2007 10:36:20