  • Data: 2007-04-05 16:32:10
    Temat: Re: Przyjecie spadku a nieznajomosc dlugow
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Mr.Jack napisał(a):

    > Pytanie "pomocnicze" dla mnie - czy moge sobie dowolnie wyjac wklad
    > mieszkaniowy? Jesli tak to co to zmienia, tzn. co zmienia w fakcie
    > posiadania przeze mnie praw do mieszkania w tym lokalu?

    ROTFL :)

    Spółdzielnia mieszkaniowa to nie bank ani fundusz inwestycyjny ;)

    Natomiast po przekształceniu spółdzielczego lokatorskiego prawa do
    lokalu na spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu możesz zaciągać
    kredyty hipoteczne.

    > To przeciez bezsens... w 2005 roku chcac wykupic mieszkanie musialbym
    > zaplacic 11.000, a teraz juz ponad 100.000 ... Z tego co sie orientuje, jest

    I co z tego? Może chciałbyś jeszcze dokonać przekształcenia po cenach z
    dnia oddania do eksploatacji? Za dobrze by było...

    > wplacone ok. 78% kwoty wartosci mieszkania. Za rok moze to juz byc 1.000.000

    Mieszasz.

    W przypadku mieszkań lokatorskich stopniowo spłaca się wkład lokatorski.
    Pełen wkład lokatorski to po zwaloryzowaniu coś koło 70% wartości
    rynkowej mieszkania.

    > jak ceny pojda w kosmos... Nic tego nie reguluje??

    Ceny nieruchomości reguluje rynek. Chcesz powrotu do cen urzedowych? ;->