eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzychodze do sklepu - karta drozej › Re: Przychodze do sklepu - karta drozej
  • Data: 2010-05-17 10:08:48
    Temat: Re: Przychodze do sklepu - karta drozej
    Od: mi <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tomasz Kaczanowski wrote:
    > No ale znowu - czemu odmawiasz centrom rozliczajacym karty ustalac umowy
    > zakazujących takie rozgraniczanie? Jedni mają miec wolność a inni mają
    > być przymuszeni?

    Czemu sam dopowiadasz jakobym zakazywał? Widzisz różnicę w sprzeciwie
    przymusu (braku prowizji) a zakazywaniem? Czy też nie widzisz?

    Obecnie na rynku pośredników płatności karcianych jest zbyt mała
    konkurencja. Jeśli będzie duża to oczywiście nie mam nic przeciw
    dowolnym umowom


    > A moim zdaniem nie, to dzwoniący ma wybrać czy płaci więcej za rozmowę,
    > czy mniej, czemu odbierający ma być obciążony kosztem, przecież nie wie,
    > czy odbiera ważny, czy nieważny telefon.

    Sądzisz, że wiesz lepiej od klienta w USA czy i za co powinien płacić?

    Z tym płaceniem za połączenie odbierane to kategoria dowcipów z
    kategorii Radia Erewań. Niby płatności za odbieranie są, ale nie na
    wszystko i nie wszędzie. Za to klient ma korzystną umowę w innym
    zakresie - np. od początku telefonii w USA powszechny był brak płatności
    za niektóre usługi (np. połączenia lokalne były darmowe w obie strony w
    ramach abonamentu), co u nas dopiero wchodzi. Po prostu bardzo różniący
    się model biznesowy i nie ma sensu porównywać tylko jednej jego części.

    mi

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1