  • Data: 2010-05-17 12:58:19
    Temat: Re: Przychodze do sklepu - karta drozej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 14 May 2010, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Nie jest. Sprzedać ma za ceny jakie podał w ofercie. Klient nie może
    > nagle przy kasie mieć doliczanego napiwku.

    Ja tam wiem że nie dasz się przekonać, ale zawsze sugeruję że równie
    dobrze można płacić wekslami.
    Przecież zapłata kartą to właśnie zapłata takim "wekslem" - prywatnym
    zobowiązaniem podmiotu trzeciego.
    Chcesz wygody - a proszę, płać za nią.

    (FYI nie, nie prowadzę sprzedaży detalicznej, za to tych "kartą
    o 2% drożej" wybieram :P)

    pzdr, Gotfryd