  • Data: 2010-05-17 13:20:22
    Temat: Re: Przychodze do sklepu - karta drozej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 17 May 2010, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Taaaa.... A w odwecie sprzedawca wystawi fakturę i powie, że mogę sobie
    > ją odebrać u niego w siedzibie, bo obowiązku wysyłania nie ma.

    Nie będzie chciał zadzierać z US.
    Zważ, że w tym przypadku:
    - musi wystawić *korektę* z własnej winy (a nie prawidłową fakturę,
    z którą rzeczywiście jako "czysty prawnie" może się zabawić
    w kotka i myszkę)
    - będzie się obawiał retorsji ze strony US z powodu wymogu otrzymania
    potwierdzenia; nawet fakt, że "przed NSA o to mógłby wygrać"
    niewiele zmieni, bo US zawsze może mu coś "dołożyć" za sam błędny
    oryginał. A i wziąć i machnąć "czynności kontrolne" (sprawdzając
    stosik poprzednich transakcji w których coś by się w podobnym
    stylu znalazło).

    Bez słowa pośle (również bez podziękowań za wykazanie błędu :>)

    pzdr, Gotfryd