  • Data: 2015-10-30 18:38:35
    Temat: Re: Przterg na korespondencję sądową 2016-2018
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik

    > i tak właśnie powinno sie stać.
    > Sądy powinny utworzyć własną pocztę sądową do tego typu przesyłek na
    > terenie kraju.

    Raczej państwo powinno być dobrze zorganizowane.

    Gdybym ja był Prezydentem RP to nakazałbym każdemu ośrodkowi
    władzy (miasto) nadanie państwowego konta emailowego dla potrzeb
    korespondencji organów państwa z obywatelami. We wioskach zaś
    i dla ludzi niedołężnych zobowiązanie ośrodka władzy do dostarczenia
    pisma na papierze poprzez rodzinę zobowiązaną do opieki nad niedołężnym
    obywatelem lub poprzez urzędnika, który powinien mieć swojego etatowego
    gońca.
    ---
    No tak, korespondencja elektroniczna powinna w miarę możliwości zastępować
    tradycyjną i tak się składa, że o ile urzędy są zobowiązane do używania
    ePuap to sądy właśnie nie i jest tak, że sąd jest skłonny nawet wysłać
    pocztą elektroniczną, ale ePuapem nie chce. No i jest też tak, że ePuap
    przez "poszerzenie użyteczności i zapewnienie bezpieczeństwa" rozumie
    zastąpienie powiadomień emailowych powiadomieniami SMS co w istocie nic nie
    wnosi do bezpieczeństwa. Od nowego roku.