  • Data: 2015-10-31 17:23:14
    Temat: Re: Przterg na korespondencję sądową 2016-2018
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Nie zgadzam się z Tobą. Po pierwsze korespondencja urzędowa nadchodzi z
    > domen "gov",

    cha cha.
    Wyslac ci zaproszenie do pałacu prezydenckiego z domeny prezydent.pl?
    Jakby było tak łatwo to banki nie miałby poroblemu z wykradaniem hasel.
    A jednak mają. I to nie w przypadku osob starszych o młodych ludzi.

    Mialem znajomego, gościu niezwykle inteligentny. Konstruktor.
    W wieku 70 lat poporsił mnie o przeglądanie jego korespondencji bo nie
    był w stanie rozróznić co jest reklamą o co rzeczywiscie istotnym pismem.
    A mało to już było afer z podrobionymi pismami?
    W Polsce o tyle lepiej, ze papierowego spamu jest duzo mniej.

    a to już powinno wystarczyć do utworzenia odpowiedniego
    > filtra. A jeśli takie rozwiązanie uważasz za niewystarczające, to można
    > spokojnie wprowadzić obowiązane stosowania odpowiedniego "taga" w
    > temacie. Powiedzmy wpis "[korespondencja urzędowa] i wprowadzić przepis
    > karny chroniący tę klauzulę - tak chronione są same słowa "Policja, Bank
    > i wiele innych.

    Robert. Weź nie poruszaj tematów na których się nie znasz.