  • Data: 2015-10-31 00:48:58
    Temat: Re: Przterg na korespondencję sądową 2016-2018
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 30 Oct 2015, re wrote:

    > No i jest też tak, że ePuap przez
    > "poszerzenie użyteczności i zapewnienie bezpieczeństwa" rozumie zastąpienie
    > powiadomień emailowych powiadomieniami SMS

    :O
    A już myślałem, że urzędnicy są zdolni do zaskakiwania tylko
    typowymi sztuczkami.

    > co w istocie nic nie wnosi do bezpieczeństwa.

    Nie wiem czemu różne instytucje i "instytucje" (np. banki) usiłują
    budować przekonanie, jakoby SMS był "bezpiecznym kanałem".
    Na razie sparzyli się posiadacze smartfonów ("sprytnie", jak sama
    nazwa wskazuje, odbierający SMSy potwierdzające transakcje na tym
    samym sprzęcie na którym była otwarta "zabezpieczona" strona
    z transakcją).
    Kto następny? :>

    pzdr, Gotfryd