  • Data: 2015-10-30 19:08:33
    Temat: Re: Przterg na korespondencję sądową 2016-2018
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news"

    > Twoje 3/4 rodziny powinny mieć możliwość nauczyć się odbierać
    > emaile, zaś babcia powinna mieć rodzinnego opiekuna i to on
    > miałby obowiązek korespondowania i nie tylko.

    W ten sposób stałaby się ubezwłasnowolniona, de facto.
    ---
    Weź Ty mi lepiej powiedz jak się czytelnie ma podpisać babcia by jej wydano
    korespondencję ? Bo taki wymaganie ma tutejszy punkt odbioru Inpost i nie
    tylko on.

    Najlepiej sobie odpowiedzieć na pytanie o skutki takiego
    postępowania przy procesie babcia przeciwko "opiekunowi" :>
    ---
    Tak samo jak przy procesie odbiorca przeciwko Inpost. Awiza nie dotrą i co ?

    > Po prostu państwo musi stworzyć warunki odpowiadające XXI wiekowi.

    Mowa o korespondencji urzędowej, pociągającej za sobą, jak
    to się określa, "skutki prawne". ...
    ---
    W sumie ... jakie skutki ? Korespondencja urzędowa zasadniczo żadnych
    skutków nie niesie. Jest z reguły tylko sposobem informowania i tu jest co
    najwyżej kwestia możliwości zapoznania się a to już chyba nieuprawnione
    domniemanie sądu, że uznaje doręczenia zastępcze jak w istocie babcia (czy
    nie-babcia) mogła nie zapoznać się. A normalnie są udziały w rozprawach (czy
    do babci sąd przyjeżdża) i zapoznawanie z aktami sprawy (czyli za babcię i
    tak musi pełnomocnik)

    > raz na tydzień za potwierdzeniem. To byłby obowiązek każdego obywatela.

    Mhm.
    Najlepiej, jak temu obywatelowi antyspamowa "apka" wytnie taki mail.
    ---
    Ale to ... elektroniczne potwierdzenia przeczytania też są.