    From: Trefniś <t...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przterg na korespondencję sądową 2016-2018
    Date: Fri, 30 Oct 2015 12:08:55 +0100
    <n0u4l7$6js$1@node1.news.atman.pl> <n0v38i$s0q$21@dont-email.me>
    <7...@g...com>
    <4...@g...com>
    <o...@t...home>
    <1...@g...com>

    W dniu .10.2015 o 11:32 <n...@t...net.pl> pisze:

    > Mówisz o transporcie osób w XXI wieku, a ja tylko o korespondencji
    > elektronicznej zastępującej papierową i co najważniejsze realizowalną
    > od zaraz, uzasadnioną organizacyjnie i ekonomicznie.

    Osób???
    :O
    Przecież cały wątek jest o dostarczaniu _korespondencji_ nie doczytałeś?
    Poza tym drony z definicji są bezzałogowe i pozbawione możliwości
    zabierania pasażerów (spojrzyj nawet najprostszych źródeł jak wiki).

    Przy takiej logice myślenia nie dziwi, że wyciągasz jakieś dinozaury w
    formie e-mail...
    W XXI wieku to zniedołężnienie (Andrzej sam wybrał taką retorykę).

    --
    Trefniś