    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przewoz malutkich dzieci...
    Date: Wed, 07 Dec 2005 14:09:34 +0100

    Przemek R. napisał(a):

    > mozesz rozwinac? Zwlaszzca te czesc z faszyzmem

    Faszyzm to taka moja alegoria totalitaryzmu. Tylko troche brutalniej
    brzmi ;)

    A chodzi o to, ze jakim prawem panstwo ma nakazywac obywatelowi
    podejmowac jakies kroki ktore maja go chronic przed jego glupota?
    Niezapiety pasami kierowca nikomu poza nim samym nie zagraza.

    Pozatym to, ze zapiecie pasow statystycznie zmniejsza skutki wypadkow w
    zadnym stopniu nie zmienia faktu ze zapiecie pasow moze byc tak samo
    przyczyna smierci czy kalectwa w razie wypadku.

    Rownie dobrze mozna by nakazac odlistopada do marca chodzic w czapce i
    szaliku. A odzywiajacych sie niezdrowo, czy ludzi otylych karac
    mandatami. Przeciez to jest dokladnie takie samo proszenie sie o
    problemy zdrowotne, czy przedwczesna smierc jak jazda bez pasow
    bezpieczenstwa.