  • Data: 2005-12-06 18:03:40
    Temat: Re: Przewoz malutkich dzieci...
    Od: "Andrea" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    No, tak ale dlaczego istnieje taki zapis:

    Art. 45.
    2. Kierującemu pojazdem zabrania się:
    4) przewożenia w foteliku ochronnym dziecka siedzącego tyłem do kierunku
    jazdy na przednim siedzeniu pojazdu samochodowego wyposażonego w poduszkę
    powietrzną dla pasażera;
    5) przewożenia, poza specjalnym fotelikiem ochronnym, dziecka w wieku do
    12 lat na przednim siedzeniu pojazdu samochodowego.

    Czy to oznacza, ze inne mozliwosci nie sa zabronione?

    Bardzo prosze o jakis komentarz, bo okazuje sie, ze ani wujek ani dziadek,
    ani przyjaciele nie moga nas odwiezc do domu. To chyba troche bez sensu...
    Przeciez nie mozemy ganiac na spacer czy na zakupy z fotelikiem. A nie mamy
    za duzo pieniedzy na taksówki.