  • Data: 2005-12-06 18:54:44
    Temat: Re: Przewoz malutkich dzieci...
    Od: "Andrea" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > bez sensu jest to co piszesz. Zobacz sobie na crash testach co dzieje sie,
    > z nieumocowanym w foteliku dzieckiem w czasei wypadku. Zycie Twojego
    > dziecka az tak jest bez znaczenia dla ciebie?
    >
    > HaNkA

    Droga internautko,
    Nie prosilem Cie o opinie na mój temat.
    Jezeli nic nie wiesz na temat innej osoby, to sie powstrzymaj od takich
    uwag.

    Przejrzyj statystyki, to zobaczysz gdzie tak naprawde gina dzieci.
    Poza tym fotelik, nawet najlepszy, ustawiony przodem do kierunku jazdy nie
    chroni dziecka przed skreceniem karku (!). Male dzieci maja berdzo cienka i
    slaba szyje, za to glowa jest proporcjonalnie wieksza niz u doroslych. I co
    Ty na to?

    Ja po prostu chce przejechac sie samochodem.
    A taksowki nie maja wypadkow - sa chronione jakimis cudownymi silami ???
    W taksowce kocham moje dziecko, a w samochodzie prywatnym to juz nie????
    To jest wlasnie bez sensu.

    Prosze kogos na grupie o jakies konkrety prawne.
    Konkretnie co mnie czeka (lub/i kierowce samochodu) w razie niezawinionego
    wypadku, w ktorym ucierpi dziecko.
    I to samo w przypadku taksowki.

    Andrea