  • Data: 2015-11-02 09:27:54
    Temat: Re: Przetarg na korespondencję sądową 2016-2018
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

    I to jest właśnie słabość podobnych systemów.
    Już w obecnym na urlop nie można wyjechać (no chyba, że umiesz napisać
    kilkunastostronicowe zażalenie z kilkudziesięcioma załącznikami na kolanie w
    godzinę).
    BTW własnie się dowiedziałem napyszcznie z ust samego Wysokiego S..., że nie
    wysłał mi aż do wrzesnia datowanej na lipiec odpowiedzi na majowy pozew, bo
    "są wakacje przecież".
    Co nie przeszkadzało temu samemu Wysokiemu S. ... w środku sierpnia wydać
    postanowienie oddalające wniosek o zabezpieczenie powództwa i poinformować o
    prawie do złożenia zażalenia w nieprzekraczalnym terminie 7 dni.

    -----