  • Data: 2015-11-02 16:20:43
    Temat: Re: Przterg na korespondencję sądową 2016-2018
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-02 o 09:52, n...@t...net.pl pisze:

    >No ale połowa katolików na mszę nie chodzi, a połowa wyborców na
    >wybory.
    >Zresztą samo wymaganie, aby wszyscy (chodzili na wybory/do
    >kościoła/odbierali maile) samo w sobie jest utopią. Może za 50 lat
    >będzie można stwierdzić inaczej.

    Kare za nie pojscie na wybory miala bodajze Szwajcaria i Belgia.
    A moze nadal maja.
    Zaplacisz 500zl, to przestaniesz olewac :-)

    Z kosciolem zajmie troche dluzej, ale jak PIS bedzie dobrze rzadzil,
    to i tego mozemy doczekac ... wczesniej niz za 50 lat :-)

    >Nie strasz, nie strasz, bo się zesrasz ;) Po prostu spamy się wyniosą
    >wysyłką poza PL.

    To sie serwery zablokuje dla przesylek spoza PL, bo to do
    korespondencji urzedowej :-)

    >Waadza nie powinna się porywać z motyką na słońce.

    W dzisiejszych czasach to moze wcale nie motyka.
    Pytanie, co na to obywatele-wyborcy ...

    J.