    From: "aqar" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przeszukanie osobiste
    Date: 28 Jan 2005 23:07:17 +0100

    > "mamy
    >
    > Ten kij ma dwa końce. Jak sie okaże, że sie pomylił, to jednak piłka jest po
    > Twojej stronie.

    Tzn. ? Co masz na mysli ?

    > policjanta.
    > przez
    > >
    > Toterz tego się inaczej zrobić nie da. Z kolei policjanci mają kilka
    > ciekwaszych rzeczy doz robienia na służbie, niż oglądanie cudzych telefonów
    > komórkowych.

    > przesłanek,
    > moze
    >
    > Skoro nic nie znalazł, to pewnie sobie poszedł. I po sprawie. Taż inaczej
    > zweryfikoać swoich wątpliwości nie mógł.

    OK. Rozumiem. Ale zagladanie przy innych do portfela, czy saszetki i wykladanie
    na maske radiowozu uwazam za naruszenie mojej prywatnosci.

    > Tak. Przy czym z zasady robi sie to w ustronym miejscu.

    > Jeśli zarządasz, to są stosowne protokoły. jesli nie żądasz, to zostaje
    > wpuis w notatniku.

    Czy takowy protokol dostaje "od reki" czy musze czekac i np, otrzymam go droga
    pocztowa ?

    Moze to banalne pytanie, ale mialem sytuacje gdzie nie przyjeto ode mnie
    kradziezy roweru, zbyto mnie. Pozniej powiedziano mi prosto w oczy, ze nie
    przyjeto bo "zanizy im statystyki, bo pojazd nie byl znakowany i
    ewidencjonowany". A ja jak glupi wierzylem, ze listonosz przyniesie mi papier...

    > przy
    > sie
    >
    > To już wynika z ustaw. Przejrzyj archiwum tej grupy. Ale w celu sprawdzenia
    > nie potrzeba Cię zatrzymywać. Co do odwożenia, to już grzecznościowo. Oni to
    > mają w miejscu ustronnym zrobić. Jesli sobie zażyczysz wycieczke na Komendę,
    > to nie mają obowiązku Cię odwieźć. Ale z reguły tak czynią.

    Dziekuje za potwierdzenie moich przypuszczen.

    > Tak.

    Nie bedzie to uznane za np. utrudnianie dzialan policji ?