  • Data: 2019-04-13 11:50:40
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.04.2019 o 10:59, Budzik pisze:

    > Przyznaje ze sie usmiechnałem bo dokładnie taki sam wniosek wyszedł mi z
    > wywodu Roberta...
    > To troche tak jak z łapaniem "pijanych kierowców" na rowerach po jednym
    > piwku...

    Tym bardziej się uśmiałem, że Robert jest policjantem, a policja jest
    znana z pompowania statystyk własnie przez spektakularne akcje pojmania
    dolera z gramem marychy, plantatora z czterema krzaczkami czy pijanego
    kierowcę roweru z 0,22 promila, gdzie w cywilizowanej Europie jego
    kolega z polizei życzyłby klientowi szerokiej drogi, nawet jakby
    kierował tirem. I niech nie tłumaczy się, że to wina prawodawcy, gdyż
    prawodawca nie nakłada na nich obowiazku robienia kretyńskich akcji i
    nabijania statystyk - to własna inicjatywa ich szefów i zawodów wśród
    kulsoństwa kto lepiej w dupę owemu szefowi wejdzie. A potem się dziwią,
    że szacunek u co bardziej myślących obywateli mają na poziomie mo a może
    i ormo.

    Shrek