  • Data: 2019-04-11 22:28:25
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.04.2019 o 21:32, Shrek pisze:

    > Tak - oczywiście - wiadomo, że do nieprzyjaciela wali się z altylerii
    > , karabinów i rakiet dla dpostu a nie po to, żeby przeciwnikom
    > krzywdę zrobić. Tobie się chyba myli wojna z ASG.

    No widzisz, jak Ty mało o wojnie wiesz. Słyszałeś kiedykolwiek o ataku
    za wałem artylerii? Artyleria wali w puste pole, a piechota lezie
    zaraz za tym "wałem ogniowym". Z założenia tam nie ma nikogo z
    przeciwników. Jest szansa, ze rozwalimy ewentualnie pole minowe lub inne
    zapory.

    > No - normalnie dobre samarytaniny z tych altylerzystów - ukraincy
    > pewnie im kwaity zanoszą za to że w nich tak gradami w donbasie
    > napierdalają - nie za daleko odleciałeś?

    Nie. Jedynie próbuje Ci uświadomić, że nie masz zielonego pojęcia, o
    czym piszesz.

    > I co - żołnierze byli wyposażeni w saperki czy karabiny?

    Rozumiałbym skrzydła do zdobywania przestrzeni, ale saperki?