  • Data: 2019-04-11 23:04:12
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Jakby ci "przypadkowi przechodnie" nie strzelali do kolegów tych
    > lotników na ziemi,
    (...)

    > Naprawdę piszesz, jakbyś był nieporadny myślowo i nie ogarniał, że
    > wojna, to nie bójka pod szkołą.

    Naprawdę piszesz, jakbyś do szkoły nie chodził i nigdy nie miał
    styczności z ironią oraz sarkazmem.
    Nie ogarniasz, że to powyżej wykazuje absurdalność twoich argumentów?

    > Bywało zapewne, skoro tak piszesz, choć akurat nie słyszałem o tym i nie
    > chce mi się szukać.

    Jak człowiek, który chodził do szkoły, czyta książki (bo chyba czytasz
    jakieś książki?) nigdy o tym nie słyszał?
    I ty tu próbujesz robić z siebie wielkiego znawcę, a nie znasz
    podstawowych faktów historycznych... żenujące.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Ospa_prawdziwa#Ospa_pr
    awdziwa_jako_bro%C5%84_biologiczna

    "Po raz pierwszy wirus ospy prawdziwej zastosowali jako broń biologiczną
    biali kolonizatorzy Ameryki Północnej w 1763 przeciw Indianom atakującym
    ich w okolicach Fort Pitt; wykorzystali podstęp podrzucając "zagubione"
    albo "zapomniane" koce i chustki, wcześniej używane przez chorych na tę
    chorobę. Indianie nie spodziewając się w tym podstępu znalezione koce
    zanieśli do swoich obozowisk i tam stały się one źródłem dalszych zakażeń"

    > W średniowieczu podczas oblężenia twierdz masowo
    > przy pomocy katapult przerzucano do wnętrza zwłoki zmarłych na choroby
    > zakaźne i też mam świadomość, że nie miało to na celu dokonania w ten
    > szczególny sposób pochówku zwłok.

    No tak. Bo wrzucali te zwłoki nie dlatego, że chcieli zabić mieszkańców,
    a tylko dlatego, bo chcieli zdobyć twierdzę. Przecież nie mieli na celu
    ich zabić.

    Wzajemnie.

    Pozdrawiam
    Piotr