  • Data: 2019-04-11 23:47:15
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Proponuję obejrzeć, byle ze zrozumieniem bardzo mądry i głęboki film
    > Demony wojny wg Goi

    Pas.
    Ty faktycznie sobie uroiłeś, że rozmawiasz z idiotą.

    Jak wielkie trzeba mieć poczucie zajebistości, żeby sądzić, że
    dyskutanta zaskoczy się propozycją obejrzenia "Demonów wojny wg Goi"?
    Film sprzed ponad 20 lat... żeby to jeszcze jakieś wybitne dzieło
    było... wali patosem na kilometr, o biednej fabule z litości nie
    wspominając.

    Ja nie mam 15 lat żeby takim filmowym przeciętniakiem się podniecać.

    Ale to sporo wyjaśnia skąd masz taką rozległą i fachową wiedzę o tym, że
    celem żołnierza nie jest zabijanie.

    Pozdrawiam
    Piotr