  • Data: 2002-06-27 08:42:52
    Temat: Re: Przepychanki z urzedasami
    Od: "Maciej Nowak" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Pablo8 <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:afeb0a$bve$...@n...tpi.pl...

    > Prosze o porade jak z tymi sk..$%^&*... walczyc. Co odpowiedziec na ich
    > ostatni argument (czy rzeczywiscie nie jestem strona), czy podac ich od
    razu
    > do sadu (sprawa cywilna)

    Gdy chodzi o ich interes to idzie im jak po maśle. Tak to już jest. A każdy
    mi mówi, że Państwo to nie mafia! Sami rodzą anarchię i później jak sie im
    za dużo jej nazbiera, to z nią walczą! To samo mieli amerykanie z Talibami.
    Niestety nie mogę Ci nic poradzić, ale walcz z nimi! Może nie odzyskasz
    wszyskiego, ale walcz! A jak prawo zawiedzie, to walcz ich bronią!

    Maciej N.

    P.S. Tak czasami myślę, czy nie zbierać takich ludzi w organizację. Większej
    grupie przecież zawsze łatwiej. Wariantów jest jednak wiele.