  • 1. Data: 2002-06-27 06:28:39
    Temat: Przepychanki z urzedasami
    Od: "Pablo8" <p...@p...onet.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczow!
    Mam problemik ze swoimi urzedaskami
    Opisujac w skrocie sytuacje:
    Jadac nie swoim samochodem uszkodzilem go na niezabezpieczonej studzience.
    Wezwalem Policje, spisano notatke, zrobilem zdjecia uszkodzenia samochodu,
    studzienki, drogi i napisalem podanie o wyplate odszkodowania do wlasciciela
    drogi (nie ubezpieczonej), w tym wypadku byla to droga gminna, a wiec do
    Urzedu Gminy. Po kilku bzdurnych odwolaniach (trwa to juz ponad miesiac)
    Urzad w ostatnim pismie (braklo mu argumentow) stwierdzil: "W swietle
    obowiazujacych przepisow nie jest Pan strona w postepowaniu dotyczacym
    uszkodzenia przedmiotowego samochodu"
    Jak to nie jestem strona!
    Przeciez to ja uszkodzilem pojazd! Gdybym to ja byl wlascicielem pojazdu
    naprawilbym uszkodzenie z ubezpieczenia AC, a pozniej niech sie
    ubezpieczyciel martwi jak od nich sciagnac (albo nie bedzie mu sie chcialo i
    ja strace znizke)
    Prosze o porade jak z tymi sk..$%^&*... walczyc. Co odpowiedziec na ich
    ostatni argument (czy rzeczywiscie nie jestem strona), czy podac ich od razu
    do sadu (sprawa cywilna)
    :-(

    zalamany Pablo

  • 2. Data: 2002-06-27 08:42:52
    Temat: Re: Przepychanki z urzedasami
    Od: "Maciej Nowak" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik Pablo8 <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:afeb0a$bve$...@n...tpi.pl...

    > Prosze o porade jak z tymi sk..$%^&*... walczyc. Co odpowiedziec na ich
    > ostatni argument (czy rzeczywiscie nie jestem strona), czy podac ich od
    razu
    > do sadu (sprawa cywilna)

    Gdy chodzi o ich interes to idzie im jak po maśle. Tak to już jest. A każdy
    mi mówi, że Państwo to nie mafia! Sami rodzą anarchię i później jak sie im
    za dużo jej nazbiera, to z nią walczą! To samo mieli amerykanie z Talibami.
    Niestety nie mogę Ci nic poradzić, ale walcz z nimi! Może nie odzyskasz
    wszyskiego, ale walcz! A jak prawo zawiedzie, to walcz ich bronią!

    Maciej N.

    P.S. Tak czasami myślę, czy nie zbierać takich ludzi w organizację. Większej
    grupie przecież zawsze łatwiej. Wariantów jest jednak wiele.

  • 3. Data: 2002-06-27 21:40:28
    Od: Picv <p...@w...pl>

    Pablo8 napisał:

    >"W swietle obowiazujacych przepisow nie jest Pan strona w postepowaniu dotyczacym
    >uszkodzenia przedmiotowego samochodu"

    No to niech wlasciciel pojazdu zlozy podanie lub pozew :-)

    Pozdrawiam
    Piotr