eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoStraż miejska bezprawnie uzywa fotoradary › Re: Przepisy RD, b: Re: Straż miejska...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 21 Sep 2010 08:45:43 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.9) Gecko/20100907
    Fedora/3.1.3-1.fc13 Thunderbird/3.1.3
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przepisy RD, b: Re: Straż miejska...
    References: <l...@4...com>
    <4...@r...power.pl> <i6nd42$hdm$1@news.net.icm.edu.pl>
    <i6nd5v$61c$1@news.onet.pl> <i6qikq$9b3$1@news.net.icm.edu.pl>
    <i776mg$8cq$1@news.onet.pl> <i77ouf$2ua$1@news.onet.pl>
    <i77pbp$3ll$1@news.onet.pl> <i77uj4$hlr$1@news.onet.pl>
    <4c97c428$1@news.home.net.pl> <i79flk$q1a$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <i79flk$q1a$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 29
    Message-ID: <4c985498$0$27027$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.21.111.168
    X-Trace: 1285051544 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27027 83.21.111.168:59026
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:653672
    [ ukryj nagłówki ]

    (09/21/2010 07:26 AM), SQLwiel wrote:
    > W dniu 2010-09-20 22:29, Andrzej Kłos pisze:
    >> SQLwiel pisze:
    >>> No-bo skoro te ograniczenia są dobierane tak, aby każda przerażona
    >>> łajza 2 dni po otrzymaniu PJ mogła przejechać przedmiotowy odcinek nie
    >>> robiąc sobie krzywdy - to dlaczego to ograniczenie ma obowiązywać
    >>> wszystkich pozostałych?
    >>
    >> nie, nie tak, musisz odwrócić myślenie, ograniczenia nie są po to, żeby
    >> *sobie* krzywdy nie zrobić, tylko po to, aby *innych* nie "poharatać"
    >
    > Nie, nie tak. Musisz odwrócić myślenie.
    > Znaki drogowe, zasady ruchu są po to, aby kierujący (pojazdy) na siebie
    > nie wpadali, aby (w powyższym przypadku) ustrzec kierującego przed
    > nieoczekiwanym wpadnięciem na dziurę, śliską jezdnię, ostry zakręt,
    > biegające dzieci. OD TEGO SĄ ZNAKI OSTRZEGAWCZE (Q!!!), a nie (Q!!!) B-33!
    > B-33 nie ma żadnej racji bytu, ponieważ w każdych stałych warunkach
    > maksymalna bezpieczna prędkość zależy w większym stopniu od pojazdu i
    > kierującego, niż od stałych parametrów otoczenia. To właśnie "homo
    > sovieticus" wymyślili urawniłowskie ograniczenie prędkości czy 0.2?. To
    > z takim właśnie myśleniem należy skończyć. Najlepiej przez eksterminację
    > praktykujących je urzędników.

    To w jaki sposób chcesz zapewnić pieszym jako tako znośne
    współużytkowanie drogi z samochodami, np. w miejscowości przez którą
    przejeżdża trasa? Znak ostrzegawczy o tym że piesi nic nie zmieni, bo
    widać ich gołym okiem. Garby spowalniające?

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1