    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przeniesienie praw głównego najemcy.
    Date: Fri, 15 Feb 2008 02:06:17 +0100

    Roman Rumpel wrote:

    > Nie, nie sądzę.
    > Background IMHO, to to, czego chce administracja, a nie co innego.
    > Zwłaszcza, jak się nie ma zielonego pojęcia.
    >
    > Zwróć uwagę, ze zazwyczaj posty tutaj mają sensowny układ typu
    > zrobiłem tak i tak...
    > powiedziano mi, że...
    > uważam, ze...
    > jakie jest Wasze zdanie, ew, cze to co mi powiedziano ma sens

    Cóż, każdy ma prawo sądzić jak mu wygodnie :).

    Ja uważam że jeżeli:
    - wie się co się chce zrobić, ale nie zna się na to nazwy :),
    - trzeba to zrobić "na terenie wroga" (a zazwyczaj administracje wszelkie
    bywają mniej lub bardziej wrogo nastawione),

    To dobrze jest najpierw wiedzieć na czym się stoi, żeby sobie nie dać kitu
    wcisnąć. I byłoby wręcz nierozsądne iść do takiej administracji, gdzie
    przepisy znają jak ten co przyszedł im przeszkadzać albo i gorzej, za
    wiedzą że tak się nie da i w ogóle proszę tutaj podpisać :).

    Owszem, możnaby najpierw przegooglać i tutaj się dowiedzieć tylko
    konkretnych rzeczy. Tyle że skoro nie wie się dokładnie jak się nazywa to
    co chcemy zrobić, to jak to wygooglać? :).

    p. m.