  • Data: 2013-05-28 21:24:54
    Temat: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
    Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-28 18:30, RadoslawF pisze:

    > Nie mnie przyłapano na kłamstwie w tym wątku. Prawda ?

    i aby nie było, masz i nie rób pajaca z siebie więcej

    http://mops.elblag.pl/index.php?option=com_content&t
    ask=view&id=91&Itemid=66

    "Wysokość dodatku mieszkaniowego stanowi różnicę między wydatkami za
    lokal przypadającymi na normatywną powierzchnię użytkową zajmowanego
    lokalu mieszkalnego, a kwotą stanowiącą wydatki poniesione przez osobę
    otrzymującą dodatek.

    Wysokość dodatku mieszkaniowego, łącznie z ryczałtem nie może
    przekraczać 70% wydatków przypadających na normatywną powierzchnię
    zajmowanego lokalu mieszkalnego lub 70% faktycznych wydatków ponoszonych
    za lokal, jeżeli powierzchnia tego lokalu jest mniejsza lub równa
    normatywnej powierzchni"

    jak byś nie zauważył lub problem z czytanie to 70% całych wydatków na
    mieszkanie + inne paści jakie dostaje (koszty stałe utrzymania zerowe)
    Ale od kłamców to łatwo wyzywać - typowy Polak.