  • Data: 2013-05-28 23:10:07
    Temat: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-05-28 19:02, Użytkownik Yerine Ictimai napisał:

    > Ta, zalezy w ktorym periodyku to przeczytasz. To co podajesz to chyba
    > z jakiegos Cosmopolitan czy innego pisma dla INTELEKTUALISTEK!

    Z sentencji wyroków.

> [...]
    > Super ciekawie sie robi jak jakis "OFFICE" nagle odmowi posluszenstwa
    > wieczorowa pora kiedy trzeba cos opracowac "na wczoraj" i PANI
    > NAUKOWIEC musi obdzwaniac polowe osiedla zeby syn psiapsiolki pomogl
    > poustawiac OPCJE, albo to ze nie wie ze pendrive trzeba najpierw
    > odmontowac - a potem TRAGEDIA, ze PREZENTACJA na prezentacji GDZIES
    > ZNIKNELA!!! (i najadla sie wstydu)
    > Summa summarum, kobiety czesto robia kariery naukowe i nie tylko bo
    > mezczyzni im daja TURBO-doladowanie! Jakby tak rzeczywiscie musialy
    > liczyc tylko i wylacznie UCZCIWIE na SWOJE INTELEKTY to... marnie to

    To nie znaczy że kobieta będzie gorsza w samotnym wychowywaniu
    dziecka od mężczyzny. Świadczy natomiast że poza własnymi
    uprzedzeniami i frazesami nie masz argumentów na poparcie
    swojej tezy.

    > Skad wiesz ze zalozyl? Ten o ktorym ja pisze to NIE zalozyl... i co
    > wiecej wielokrotnie proponowal reunion pokazujac tym dobra wole - ale
    > psiapsiolki "LEPIEJ" doradzily :(

    To co przeczytałem o twoim świadczy że założył. A może coś
    źle zrozumiałem ?

    > ZEBYS WIEDZIAL! a KOGO niby wina??
    > i DOBRZE ZROBIL!
    > JA CHYBA WIEM CO PISZE to miala byc NIBY dla mnie ta KASA!!!
    > Otoz pwiem ci cos: ZADNA KASA nie jest warta tego aby NISZCZYC OJCA
    > dziecka "dla ktorego" niby te alimenty!!
    > Potem to dziecko nie chce widziec czlowieka skopanego przez prawnikow/
    > komornikow i UPOKORZONEGO ale chce widziec PRZYWODCE PEWNEGO SIEBIE!

    Naprawdę nie widzisz śmieszności tego co wypisujesz ?