  • Data: 2013-05-28 21:15:48
    Temat: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
    Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-28 18:30, RadoslawF pisze:

    > Nie mnie przyłapano na kłamstwie w tym wątku. Prawda ?

    Jak kłamstwo jest twoim drugim imieniem to nie dziwię się ze sądzisz
    wszystkich po sobie.

    I trzeba być ignorantem pisząc komuś "nie prawda" - i zaraz pisać ze
    kogoś się przyłapało na kłamstwie - równie tobie można zarzucić kłamanie
    w każdym zdaniu i napisać ze cię się przyłapało.

    > To dlaczego kłamałeś o wielkości tych "świadczeń" ?
    > My nie negujemy ich istnienia, my podważamy opisywaną przez
    > ciebie ich wysokość.

    Co miałem punkt po punkcie wypisywać ile czego dostaje ? 50% gaz/prąd +
    całe przedszkole + tyle ile wynosi czynsz (suma wszelkiego rodzaju paści).

    > Fakt wiele nie mam, nie dorobiłem się sporej willi czy pałacyku.
    > Ale mam własne mieszkanie, garaż, samochód

    I złapałem cię na kłamstwie, prawda ? Znowu kłamiesz.

    > i nie zazdroszczę
    > komuś kto żyje z zasiłków i alimentów. No ale ja potrafię zarobić
    > więcej niż te zasiłki czy te tysiąc osiemset z których rezygnacja
    > tak cię oburzyła że musiałeś o tym wspomnieć na grupie.

    Oburzyła mnie ? Chłopie ty naprawdę masz problem, jak nie rozróżniasz
    odpowiedzi na post p.Wojtka od oburzenia.