  • Data: 2008-09-16 18:16:15
    Temat: Re: Przekroczenie dozwolonej ilości punktów karnych
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail p...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Jak już wyżej napisałem pewnej pani nie mogą PJ zabrać bowiem jak jej
    > przysłali pismo to nie wpisali daty egzaminu. Zresztą skąd wiesz, że
    > przekroczyłeś punkty? Dostaniesz pismo z wyznaczonym terminem egzaminu
    > i będzie sprawa jasna. Jak nie dostaniesz to jeździsz dalej.

    jeszcze nie przekroczyłem.
    Pytam na wszelki Wypadek, bo zastanawiam sie czy wydac 300 zł na
    "kurs"/lapowke powodujaca odjecie 6 punktów.
    Prawo jazdy jest mi niezbedne do pracy i w razie czego chciałbym wiedziec
    jak sie zachowac.

    Z tym nie wpisaniem daty egzaminu to nie rozumiem.
    Załozmy ze lapie mnie policja i daja mi mandat i przkeraczam 24 punkty.
    Nie biora mi PJ na miejscu?

    Rozumiem ze nie.
    Przychodzi pismo, ze przekrczylem i ze musze isc na egzamin. W tym pismie
    jest wyznaczona data?
    Czy po otrzymaniu pisma moge ciagle jezdzic az do dnia tego egzaminu i
    dopiero jak go nie zdam to mi zabieraja prawko?

    "Nic na to nie można poradzić. To byłby
    dobry tytuł do historii mojego życia." Irwin Shaw