  • Data: 2020-01-02 18:11:07
    Temat: Re: Przejazd dla rowerów
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.01.2020 o 17:47, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Praktyka jest IMO taka, ze zdarzaja sie przejscia z ograniczeniem do 70.
    >
    > J.

    W mojej okolicy nie. Ale w wytycznych KDDiA wpisano faktycznie, że ma
    być 150 metrów przed ograniczenie do 70 km/h. Tak na szybkiego z
    pamięci, to popatrz tu: https://goo.gl/maps/stBbjbLMPmUeYT266. Tylko
    pojedź sobie dalej kamerą :-) Sensu, ni logiki w tym oznakowaniu nie
    dostrzegam, zwłaszcza, że jak jeżdżę tamtędy jakieś 30 lat, tak tam mało
    kiedy ktokolwiek chodzi. No i zgodnie z prawem można to przechodzić przy
    każdej poprzecznej ulicy.

    --
    Robert Tomasik