  • Data: 2020-01-03 19:20:12
    Temat: Re: Przejazd dla rowerów
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu Fri, 03 Jan 2020 09:08:54 -0800, użytkownik rowerex napisał:

    > A na tzw. zadupiu nie stawia się żadnych znaków w miejscach przecinania
    > DDR przez inne drogi, zostawiając wszystkim pole do popisu.
    No i to jest najbardziej pożądany stan. Rządzi art.27 PoRD.

    > A same DDR na zadupiu oznakowuje się tak (już to kiedyś publikowałem):
    > https://tinyurl.com/ugf9gae https://tinyurl.com/rz7q6j7
    > https://tinyurl.com/v72fpyt
    Ktoś dostał sraczki znakowej. Blacha za tania czy jak? A art.4 pkt. b
    Konwencji Wiedeńskiej mówi:
    b) liczba rodzajów znaków będzie ograniczona i znaki będą umieszczone
    tylko w tych miejscach, w których ich umieszczenie uważane jest za
    pożyteczne;

    --
    Jacek