    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prowadzenie roweru pod wplywem niewielkiej ilosci leków
    Date: Sat, 15 Sep 2007 14:33:18 +0200

    Użytkownik "[POZ]Teddy" <t...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:fcggvi$2l6$1@opal.icpnet.pl...

    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zgoda, ale kierujacy rowerem nadal go prowadzi ( inaczej mowiac kieruje
    > nim). Kto da wiare osobie, ktora po piwie byla pieszym pchajac rower
    > (inaczej prowadzac go), gdy funkcjonariusz stwierdzi, ze osoba ta
    prowadzila
    > rower?

    Mogą być świadkowie. Niestety pieszy czy kierujący jeśli znajduje się na
    drodze może stwarzać zagrożenie, a tym bardziej po piwie. Sam obserwowałem
    jak policja wygarniała pijaczków nawet prowadzących rower. Raz nawet u mnie
    zostawiali rower i prosili o przypilnowanie, a z pijaczkiem na badanie.
    Jeden rowerzysta tak prowadził rower, że obalił się na środek jezdni. Teraz
    po piwie chodzą pieszo.

    > Bez watpienia funkcjonariusz popelni twierdzac to przestepstwo, ale
    praktyka
    > wskazuje, ze jest on bardziej miarodajny niz zwykly czlowiek.
    > Nie bede sie produkowal - poczytaj o figuratywnosci jezyka i
    zastosowaniach
    > praktycznych ( to dzial psychologii zajmujacy sie psychomanipulacjami).

    Pozostają sądy tylko tacy raczej trafiają do sądów jako oskarżeni, a nie
    pokrzywdzeni.

    neelix