    From: "Marcin Kowalski" <m...@m...krakow.plwytnijto>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Proszę o poradę - sklep internetowy.
    Date: Fri, 6 Apr 2007 07:20:02 +0200

    >>Może www.archive.org miałoby jeszcze jakąś wersję tej strony dodatkowo
    >>potwierdzającą Twoje słowa...

    Strony/cennika do tej chwili nie zmienili i cena za jaką "nabyłem" towar
    jest taka po jakiej zamawiałem.
    http://morele.net/?pg=product_list&CTG_id=66&o=PRD_p
    rice&f=244,53,,,,&dspl=p
    pozycja 10

    Oczywiście, firma zastrzega w regulaminie, że znajdujące się na stronie ceny
    nie stanowią oferty w rozumieniu KC, lecz stanowią tylko zaproszenie do
    złożenia oferty przez klienta. Jednakże w regulaminie czytamy także, że
    "Ceną wiążącą dla stron jest cena po której klient zamówił towar w
    zamówieniu" Co według mnie znaczy, że moje zamówienie po takiej cenie
    powinno być zrealizowane.
    Jeśli się mylę, proszę o sprostowanie.

    Dochodzenie tej kwoty na drodze sądowej nie ma większego sensu, nie jest
    opłacalne i zapewne trwaloby trochę. Najlepszym rozwiązaniem więc byloby
    dogadanie się z firmą na temat ustalenia małego rabatu. Pozostanie co
    najwyżej jeszcze kontakt z rzecznikiem praw konsumentów.

    Wesołych Świąt,
    Pozdrawiam, Marcin Kowalski