    From: "Jacek" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Proszę o pomoc UDEŻYŁEM 18 letnią KOBIETKĘ (długie)
    Date: Tue, 27 Aug 2002 19:50:09 +0200

    Przyczyny mogą być różne. Bardzo prawdopodobne, że Marlena
    chciała sprowokować Cię, abys ją uderzył i wykorzystać to poźniej
    żeby się zemścić, albo zastraszyć.

    A co do rozwiązania problemu.. Musisz mieć Olę po swojej stronie.
    Dopóki będzie pod wpływej Marleny będziecie nieszczęśliwi. Więc
    pozbieraj się do kupy i przeciwstaw się jej. Porozmawiaj z Olą i
    pójdźcie razem do Marleny. Jeśli pokażesz jej, że ma się trzymać od
    Ciebie z daleka, to jest szansa, że da spokój. Ale musisz być twardy i
    zdecydowany tak jak i Ola. Co do pobicia.: jeśli masz świadków,
    którzy widzieli, że Marlena na Ciebie pierwsza podniosła rękę, to nie
    masz się czego bać. W razie czego postrasz ją sądem - to ona w końcu
    was nęka. Im predzej będziesz blisko Oli a dako od Marleny tym lepiej.
    I nie wahaj się, po męsku do tego podejdź nie możesz pokazać że się
    boisz. Twoja poprzednia bierność sporowokowała ją...

    pozdr.
    Jacek