  • 1. Data: 2002-08-27 14:29:17
    Temat: Proszę o pomoc UDEŻYŁEM 18 letnią KOBIETKĘ (długie)
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    Witam!!!
    Nie chce zeby ktoś potraktował to jak opowieść z Harleqina ... to wazna
    sprawa a ja nie jestem tak obeznany w prawie jak np w serwisie komputerowym,
    z góry przepraszam za błedy i brak polskich liter.
    Mam na imię Marek, mam 20 lat.
    Od pewnego czasu mam problem z osobą, 17 letnią dziewczyną Marleną (w
    grudniu skończy 18).
    Chodzi o to, że pomimo tego że miała faceta, chciała ze mną kręcić. Po
    odrzuceniu jej z tego powodu przeze mnie ... zaczęła mnie nekać telefonami
    ... zasypywała mnie wulgaryzmami, ja nic z tego nie robiłem spokojny jak
    zawsze ... kiedy rozmowa z jej koleżanką Ola zbliżyła nas ku sobie (mnie i
    Olę) zaczęło się piekło dla mnie i dla niej. (sorki troszke chaotycznie ale
    jestem zdenerwowany i zmeczony całą tą sytuacją ...piszę z pracy).
    Moja znajomość z Olą była conajmniej dziwna ... Marlena kontrolowała każdy
    jej ruch, niemalże paraliżując ... musieliśmy rozmawiać pokryjomu. Każda
    przechwycona krótka wiadomośc tekstowa na telefon Oli konczyła sie bardzo
    nie przyjemnie ... Marlena robiła jej awanturę a potem dzwoniła jeszcze do
    mnie i mowiła że Ola mnie nie chce i żebym dał jej spokuj, co było o
    czywiście nie prawdą, bo tworzyliśmy z Olą ukrytą głęboką przyjaźń.
    I tak to sie przeciągało ...pisaliśmy do siebie pokryjomu w miarę
    mozliwości, ale nie zawsze sie udało ... a potem wiadomo ...dziewczyna
    robiła sajgon ... wiadomo ze na mnie tylko bluzgala i jakos nie bralem tego
    do serca wiedzialem ze inny jestem niz mysli i tyle , powiedziala ze nie
    musi mnie znac ,zeby o mnie opinie wydac itd ... chcialem z nia porozmawiać
    ale sie nie dało.
    Gdy Ola w końcu powiedziała Marlenie że jest ze mną ... wtedy sie dopiero
    zaczelo .... az w koncu zaczela mi grozic ze mnie zabiją tu itd ...
    Gdy zamykalem sklep/kawiarenke internetowa ... podbiegla do mnie i zaczela
    bic po twarzy ... nigdy mi sie cos takiego nie zdazylo ..szanuje kobiety ,
    nigdy sie nimi nie bawie ... podobno mnie "NIE MOŻNA NIE LUBIĆ" - jak
    powiedział jeden z korzystających z kawiarenki.
    Gdy juz mnie tak okladala i krzyczala ze ja nie bede z Olą ..zapytałem
    spokojnie gdzie jest Ola ja musze z nia pogadac (osoba ktora mnie spotkala
    nastepnego dnia podziwiala mnie za cierpliwosc ... zdziwiona dlaczego nie
    oddałem) ...nom znalezliśmy Olę i zapytałem co jest ?
    Siedziała nieruchomo widziałem ze sie boi (jak mozna sie bac najlepszej
    przyjaciółki) a tamta wrzeszczała ... wmówiła Oli że ja sie bawie jej
    uczuciami ... co było całkowitą nieprawda ... Ola bała sie przy niej
    powiedziec jak jest naprawde ...to mi sie wydało straszne ..ta osoba była
    okropna, wygladała jak naćpana.
    Spokojnie powiedzialem zeby sobie poszla ...nie moglem rozmawiac z Ola przy
    niej ...nie chciala odejsc ... powiedzialem "szkoda ze tak sie stało musze
    zmykac na autobus bo sie spuźnię (dojezdzam do pracy 30 km). I już
    odchodziłem a tamta dalej bluzgała ...nigdy w życiu bym się nie spodziewał,
    nie było to celowe odwróciłem sie i udeżyłem ją. Z otwartej reki w policzek
    ... naprawde nie chciałem .... pierwszy raz w życiu cos takiego zrobiłem. Z
    nosa leciala jej krew wiec podałem chusteczki i poszedłem. Przeżywam
    strasznie i żałuję ...widać to. Na stacji PKS próbowało mnie złapać kilka
    osób ale autobus odjechał i mnie nie złapali ... grozili mi. Najstarszy ma
    18 lat ... nie moge nikogo tknac i nie chce ...w życiu sie nie biłem.
    Dziś rano (wtorek) przyszła do mnie jej babcia z mamą chciały mnie bić bez
    słowa ..w sumie sie nie dziwię udeżyłem córkę... ale powiedziały że dzwonią
    na policje ..nie wiem dzwoniły na zewnatrz ..albo udawaly albo nie ale
    zupełny brak zainteresowania ze strony władz ..zepchnął je na inna droge
    ...chca mnie posądzic o molestowanie ..dziewczyna nie ma 18 lat jak mówiła
    tylko 17 w grudniu konczy 18, jej matka krzyczała ze ma 16 ale dziwne to
    było bo ma od roku prawo jazdy. Nom i co dalej ? Udeżyłem nieletnia ...wiem
    ze to ze ona mnie okladala i przeszlo 2 tygodnie mieszala mnie z blotem nie
    dajac spokoju NIE USPRAWIEDLIWIA mnie. Marlena NAKLAMALA matce ze to ja sie
    do niej podwalałem i nie dawałem jej spokoju a to kompletne bzdury ..mam jej
    list do mnie w którym naklania mnie do "flirtu" slowami ze nie zawsze
    dziewczyna musi byc wierna swojemu chlopakowi. ufff meczy mnie to ..moi
    rodzice nic nie wiedza ..maja mnie za anioła w sumie tak staram sie zyc
    ..godnie nie wadząc nikomu ..nie wiem co mnie napadlo zeby zawrócić i
    przylozyc, NIE WIEM :(
    Kieruje tren list do ludzi poważnych z doswiadczeniem za pomoc i słowa
    otuchy z góry dziekuje.
    Nie wiedziałem że istnieją tak zaklamani ludzie... strasznie mnie to boli
    Pozdrawiam serdecznie ... MAREK K.

  • 2. Data: 2002-08-27 17:50:09
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    Przyczyny mogą być różne. Bardzo prawdopodobne, że Marlena
    chciała sprowokować Cię, abys ją uderzył i wykorzystać to poźniej
    żeby się zemścić, albo zastraszyć.

    A co do rozwiązania problemu.. Musisz mieć Olę po swojej stronie.
    Dopóki będzie pod wpływej Marleny będziecie nieszczęśliwi. Więc
    pozbieraj się do kupy i przeciwstaw się jej. Porozmawiaj z Olą i
    pójdźcie razem do Marleny. Jeśli pokażesz jej, że ma się trzymać od
    Ciebie z daleka, to jest szansa, że da spokój. Ale musisz być twardy i
    zdecydowany tak jak i Ola. Co do pobicia.: jeśli masz świadków,
    którzy widzieli, że Marlena na Ciebie pierwsza podniosła rękę, to nie
    masz się czego bać. W razie czego postrasz ją sądem - to ona w końcu
    was nęka. Im predzej będziesz blisko Oli a dako od Marleny tym lepiej.
    I nie wahaj się, po męsku do tego podejdź nie możesz pokazać że się
    boisz. Twoja poprzednia bierność sporowokowała ją...

    pozdr.
    Jacek

  • 3. Data: 2002-08-27 18:54:23
    Od: "[r/w] gericotel" <n...@s...com>

    Ktoś kiedyś coś powiedział, że

> [...]
    >sprawa a ja nie jestem tak obeznany w prawie jak np w serwisie komputerowym,
    >z góry przepraszam za błedy i brak polskich liter.

    bez urazy, ale bedzie II rozdzial ?
    wg adektwanym dla Ciebie rozwiazaniem bedzie napisanie do
    przyjaciolki.

    pozdrawiam,
    Radoslaw
    --
    "Tworzac realizujemy cele" (r.w. - AD`2002)
    email: studio(at)post.pl

  • 4. Data: 2002-08-27 20:50:47
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ...chca mnie posądzic o molestowanie ..dziewczyna nie ma 18 lat jak mówiła
    > tylko 17 w grudniu konczy 18, jej matka krzyczała ze ma 16 ale dziwne to
    > było bo ma od roku prawo jazdy.

    IMHO z dziewczyna, ktora ukonczyla 15 lat mozna juz uprawiac seks.
    Takze wiek tu nie gra roli.

    GreG

  • 5. Data: 2002-08-28 06:31:45
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    > bez urazy, ale bedzie II rozdzial ?
    > wg adektwanym dla Ciebie rozwiazaniem bedzie napisanie do
    > przyjaciolki.

    Bedzie drugi rozdział :)
    Jak wszystko bedzie OK napisze co i jak ...jak bedzie źle też napiszę.
    Dziękuję Jackowi ... jakby co jestem na gadu-gadu niby ukryty :) mój numer
    906548.
    Co do "Przyjaciółki" zdecydowanie wolałbym w faktach wystapic albo Na każdy
    temat ;P
    Dzieki ...trochem mi samopoczucie poprawiliście ...

    Nom powiem jeszcze że mnie pięciu z baseballem goniło ale autobus odjechał
    ...wiwdać za wolno biegają .... ale żarty na bok ...żałuję że tak postąpiłem
    ... po tym okładaniu mogłem iść do jej matki ...sam nie wiem czy by
    uwierzyła ..jest gorsza od córki.
    Nie chce miec zabrudzonych papierów ...chciałem być policjantem jak ojciec
    albo coś poważniejszego jak służba zawodowa w WP.

    Pozdrawiam ..... Marek

  • 6. Data: 2002-08-28 13:24:08
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    > IMHO z dziewczyna, ktora ukonczyla 15 lat mozna juz uprawiac seks.
    > Takze wiek tu nie gra roli.
    >
    > GreG

    heh a co tu seks ma do tematu jak oprócz udeżenia, ja jej nie dotknąłem ...

    Marek K.