    Date: Tue, 26 Jul 2011 09:39:41 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prośba o interpretacje - PSR - zatrzymanie uprawnień...

    (26.07.2011 09:25), Ariusz wrote:
    [...]
    > Z tego wynika, że łódź była oznakowana, zgodnie z rozporządzeniem jw.
    > więc mandat był nieuzasadniony?
    >
    > Czy mam rację, jeżeli tak jak zaskarżyć mandat?

    Mandat ma to do siebie, że możesz go zaskarżyć wtedy, kiedy zarzucany
    czyn nie jest wykroczeniem. Czyli na przykład - mandat za to że byłeś w
    zielonej kurtce.

    Mandat który dostałeś jest za coś co jest wykroczeniem. To że ty go nie
    popełniłeś, nie może być powodem do zaskarżenia mandatu.

    Trochę głupie, trochę słuszne.

    p. m.