  • Data: 2011-07-29 11:35:43
    Temat: Re: Prośba o interpretacje - PSR - zatrzymanie uprawnień...
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-28 08:19, Marcin Piekarski pisze:
    > USTAWA
    > z dnia 18 kwietnia 1985 r.
    > o rybactwie śródlądowym
    >
    > Art. 20.
    >
    > 2. Sprzęt pływający służący do połowu ryb podlega obowiązkowi
    > oznakowania i rejestracji.
    > 3. Rejestrację sprzętu, o którym mowa w ust. 2, prowadzi starosta.
    > 3a. Oznakowanie sprzętu pływającego służącego do połowu ryb powinno
    > zawierać numer rejestracyjny składający się z dwuliterowego oznaczenia
    > województwa, myślnika, trzyliterowego oznaczenia powiatu, myślnika,
> [...]

    No ale chyba jest różnica skoro w tej ustawie raz pojawia się:
    POŁOWU RYB, a innym razem AMATORSKIEGO POŁOWU RYB - jest jednak różnica.

    Owszem w tym samym artykule pojawia się coś o AMATORSKIM... również i
    pkt 6 tego art. ale nie jest dla mnie to spójne bo owszem pisze o
    rodzaju oznaczenia dla amatorskiego połowu ryb ale sam pkt 3a Mówi o
    sprzęcie do połowu ryb, a nie o sprzęcie do amatorskiego połowu ryb.

    Jeżeli przyjmiemy, że AMATORSKI POŁÓW RYB to to samo co POŁÓW RYB to coś
    z tą ustawą jest nie tak.

    Ariusz