  • Data: 2009-08-25 16:08:31
    Temat: Re: Propagowanie dewiacji !
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    games pisze:

    > No jest a co ma nie byc.
    >
    > A co ma nie byc jak jest malpa ludzka to nie ma byc malpy szympansa ?
    > malpa to malpa.

    Małpa to małpa, szympans to szympans, szympans to małpa, ale co to
    jest małpa szympansa i czym się różni od szympansów?

    Pytam się, bo wystarczyło napisać o szympansach, a nie małpach
    szympansa, a tak myślałem, że chciałeś napisać o czymś innym i napisało
    Ci się o Małpach szympansa, zamiast może o młodych szympansa, albo o
    samichach/samcach szymansa.

    Jeśli zatem chciałeś powiedzieć, że szympansy chętnie dają dupy
    osobnikom spoza stada, to należy stwierdzić, że jest to bardzo korzystna
    strategia ewolucyjna pozwalająca wzbogacić stado o nowe geny.

    --
    Liwiusz