  • Data: 2009-08-23 19:12:49
    Temat: Re: Propagowanie dewiacji !
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Szymon von Ulezalka" <a...@i...pl> napisal w wiadomosci
    news:e68d90b4-c98c-43cf-9c64-e8426986b0e6@r38g2000yq
    n.googlegroups.com...

    >no, oczywiscie. 'ja ich lubie, pod warunkiem ze sie w oczy nie rzucaja
    >i bron boze rozsiewaja informacje o sobie'

    W naszej szerokosci geograficznej mamy pewne standardy dotyczace zdrowego
    odzywiania sie. Optymalna dieta to odpowiednia ilosc weglowodanow, miesa,
    warzyw itp.
    To, ze toleruje wegetarian czy wegan znaczy dokladnie tyle, ze nie mam
    ochoty, by do nich strzelano, czy tez na sile pasiono ich miesem. Niech
    sobie jedza co chca i jak chca. Ale nie chcialbym, zeby np. robili wode z
    mozgu mojemu dziecku, przez co bedzie sie ono nieodpowiednio odzywiac. Z
    homoseksualizmem jest podobnie.

    Pozdrawiam
    SDD