  • Data: 2018-03-26 03:59:21
    Temat: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-03-25, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Możesz mieć rację.

    > Czyli dusili chłopa, by ukryć rażenie taserem? Wydaje Ci się to
    > prawdopodobne?

    Niekoniecznie. Mógł być cały zestaw. Wk.. się na niego bo się stawiał,
    taser daje zapewne lepsze efekty "wychowawcze" niz duszenie czy kopanie,
    z tym że dyndające kabelki mogą uczynic całą imprezę momentami mało
    praktyczną. Ale jak był podłączony a oni na wk..wie to nie zdziwiłbym
    się, ze dostał wiecej impulsów, bo jakby to nie zabrzmiało, byłoby to
    dość naturalne.

    Przyjmując, że mieli skłonności do bicia i poniewierania, to jedyne co
    mogłoby ich powtrzemac przed uzyciem tasera to strach, że gościa
    ukatrupią.

    --
    Marcin