  • Data: 2007-11-30 18:15:46
    Temat: Re: Program Smiechu warte - Oswiadczenie autora
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i teraz już wszyscy wiemy, dlaczego Śmiechu warte" zeszło na psy.
    > Żeby wysłać tam cokolwiek, trzeba najpierw 200 prawnikowi zapłacić
    > za zinterpretowanie umowy, a on powie, że nie należy wysyłać tam nic,
    > bo to śmieszne warunki.

    Nie wiem, czy ten program zszedł na psy, gdyż go od kilku lat nie
    widziałem, ale jeśli tak się stało, to tylko i wyłącznie dlatego, że
    ludzie zaczęli wysyłać tam filmy dla kasy.

    Swego czasu w moim rodzinnym mieście posiadanie kamery i nakręcenie
    filmu do tego właśnie programu, to były dwa ze standardowych marzeń
    ludności. Przy czym mowa o filmie nawet nie do konkursu i nagród, tylko
    po prostu jednego z szeregowych filmików do opublikowania. I wówczas, o
    ile pamiętam, poziom tych filmów stał bardzo wysoko.

    A gdy kamery stały się tańsze, a świadomość ekonomiczna zwykłego
    człowieka większa, to z marzeń zrobił się interes - na dodatek bardzo
    drobny - i najwyraźniej poziom spadł.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com