eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProducent oprogramowania zakazuje korzystania z zakupionych licencji › Re: Producent oprogramowania zakazuje korzystania z zakupionych licencji
  • Data: 2024-01-29 21:22:59
    Temat: Re: Producent oprogramowania zakazuje korzystania z zakupionych licencji
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29.01.2024 14:33, J.F wrote:
    > To jak najbardziej ma sens - nieprawidłowo dobrane są nieprawidłowe,
    > więc nie należy ich używać, ale to nie to samo, co "producent
    > anulował".

    To teraz wyobraźmy sobie, że CBDC to nie będą pieniądze. To będą
    licencje udzielane przez bank centralny. A potem - przestał pan spełniać
    warunki licencji... :-)))

    > W USA być moze "powodzenia".
    > Ale jak sąd ma być w Polsce, to u nas prawo inne ?

    Tym bardziej. UOKiK się przyłoży i 500zł nałoży :-D

    > No dobra, udało się załatwić po dobroci, to moze tego się trzymać.

    Dokładnie. Nerwy to krótsze życie. I tak grosz do grosza ukapuje z tego
    garnuszka. Sprawa załatwiona.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz