eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProducent oprogramowania zakazuje korzystania z zakupionych licencji › Re: Producent oprogramowania zakazuje korzystania z zakupionych licencji
  • Data: 2024-01-29 14:33:27
    Temat: Re: Producent oprogramowania zakazuje korzystania z zakupionych licencji
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 27 Jan 2024 16:49:47 +0100, Mateusz Bogusz wrote:

    > Podawałem już, że wg. producenta - kupujący odpowiada za należyte
    > dobranie licencji, a nieprawidłowe licencje...są nieprawidłowe i należy
    > zaprzestania korzystania z nich. Przy czym zwrotĂłw nie przyjmujemy.

    To jak najbardziej ma sens - nieprawidłowo dobrane są nieprawidłowe,
    więc nie należy ich używać, ale to nie to samo, co "producent
    anulował".

    > Na nowej fakturze ten "rabat" nazwany jest "deductible".

    > Firma amerykańska, to nie wykluczone że gdyby ktoś się postawił na
    > upartego i sprawa trafiła "wyżej" to któryś sąd w UE by stwierdził, że
    > "nie wszystko jest tak jak powinno". Ile lat sprzedawali kredyty
    > frankowe dopóki ktoś nie stwierdził, że "nie halo"?

    I to w zasadzie o drobiazg poszło - o kurs waluty.

    > No ale ludzie chcą robić swoje, pracować i żyć, a nie poświęcać to życie
    > na dowodzenie że spółka warta ponad 10 mld zielonych robi ich w trąbę.
    > Poza tym powodzenia ;-O

    W USA być moze "powodzenia".
    Ale jak sąd ma być w Polsce, to u nas prawo inne :-)

    No dobra, udało się załatwić po dobroci, to moze tego się trzymać.

    J.