eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProducent oprogramowania zakazuje korzystania z zakupionych licencji › Re: Producent oprogramowania zakazuje korzystania z zakupionych licencji
  • Data: 2024-01-31 13:00:04
    Temat: Re: Producent oprogramowania zakazuje korzystania z zakupionych licencji
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Trochę ryzykownie wykorzystywać do poważnych projektów oprogramowanie,
    > które ma nie do końca jasne sposoby licencjonowania. Jak mnie nagle
    > wyłączą office, to zawsze mogę odpalić jakiś open office.

    No faktycznie, bo jak tobie wyłączą office, to każdy inny kto
    wykorzystuje do poważnych projektów oprogramowanie, też zawsze może
    sobie odpalić jakiś open office.

    Ręce opadają.

    Po pierwsze, do poważnych projektów nie zawsze znajdziesz jakiegoś open
    office.
    Po drugie, a nawet jak znajdziesz, to zwykle okazuje się, że nie nadaje
    się do poważnych projektów. Nawet często tańsze "zamienniki" (o ile w
    ogóle istnieją) nie nadają się do POWAŻNYCH PROJEKTÓW.
    I po trzecie, te niejasne (dla ciebie) sposoby licencjonowania
    oprogramowania do POWAŻNYCH PROJEKTÓW nie powstały dlatego, bo ktoś
    akurat miał zły humor i wolną kasę na wyrzucenie dla prawników.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr