eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Procedury"... › Re: "Procedury"...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Procedury"...
    Date: Sun, 11 Apr 2010 20:07:52 +0200
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 28
    Message-ID: <hpt3k6$258$3@inews.gazeta.pl>
    References: <Pine.WNT.4.64.1004101319260.2932@quad> <hpps4k$anv$1@inews.gazeta.pl>
    <6...@z...googlegroups.com>
    <hppuib$op4$1@news.task.gda.pl>
    <8...@3...googlegroups.com>
    <hpqga3$1b4$2@inews.gazeta.pl> <hpqh2d$cmv$1@news.onet.pl>
    <z7xq422fb17o$.1uu0b2cxof2gc$.dlg@40tude.net> <hpsf3r$mmv$1@news.onet.pl>
    <hpshau$mq5$1@inews.gazeta.pl> <hpskgj$4in$1@inews.gazeta.pl>
    <hpsl4q$6nj$3@inews.gazeta.pl> <hpsv8u$eee$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 12-183.89-161.tel.tkb.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1271009734 2216 89.161.12.183 (11 Apr 2010 18:15:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 11 Apr 2010 18:15:34 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Numer mego telefonu '665 363835'='Moj Eneuel'
    X-Priority: 3
    X-User: eneuell
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:635528
    [ ukryj nagłówki ]


    "Robert Tomasik" hpsv8u$eee$...@i...gazeta.pl

    >> I już wiadomo, że spece mącą o rozmytej winie i złożeniu się wieli
    >> niekorzystnych czynników. :)

    > Wg tego, co mówili okrążył lotnisko 4 razy. Różnice są jedynie w ocenie tego ile
    było podejść do lądowania.

    Trudno mi coś powiedzieć na ten temat -- docierają do mnie różne informacje.
    Niech inni zadecydują, czy na pilotów naciskano, czy nie.

    Mgłę można przewidzieć, brak ILS był oczywisty, więc do lotu wybrano stosownych
    pilotów lądujących także w takich warunkach, a jednak samolot nie trafił na pas
    a z wypowiedzi wynika, że lądując leciał równolegle do tego pasa.

    Spece zaczynają też mówić o tym, że nie było jednego winnego, ale był
    to nieszczęśliwy zbieg różnych okoliczności, które samodzielnie nie
    były katasrofogenne, lecz w połączeniu dały to, co dały.

    Ponoć samolot próbował lądować zbyt wcześnie, przed początkiem pasa
    i tuż obok tego pasa.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1