  • Data: 2010-04-10 22:23:51
    Temat: Re: "Procedury"...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek_P" hpqqvi$se6$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Rosjanie nic nie ujawnią sami, tylko przekażą odzyskane zapisy do Warszawy.
    > Dokładnie tak samo postąpiono po katastrofie białoruskiego SU-22 na pokazie.
    > Nasi nie ujawnili nic, przekazali informacje Białorusinom do ich dyspozycji.
    > Mińsk nie ujawnił nic. Są pewne konwencje powszechnie stosowane.

    Jeśli znajdziesz cudzą torebkę na ulicy -- będziesz ją przeszukiwał,
    wiedząc o tym, do kogo należy? Ruscy dadzą swoich ludzi do posług
    polskich prokuratorów czy śledczych, ale samodzielnie nie będą
    szperali w cudzych dobrach.

    Wiadomo, że nikt nie strzelał do samolotu, że nie było wybuchów,
    że samolot zaczepił się o drzewo rosnące na :) lotnisku. Zdrowi
    na umyśle nie dopuszczają do istnienia takich drzew -- lotniskowych,
    ale Ruscy odpowiedzą, że przeca proponowali wielokrotnie inne lotniska...

    Ja, na miejscu tych lotników, zrezygnowałbym z tego lotniska natychmiast,
    gdybym usłyszał stosowną ,,sugestię''. Być może Polacy uznali, że Ruscy
    coś kombinują politycznie zabarwionego, że utrudniają niepotrzebnie
    przeprowadzenie wiadomej uroczystości...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'