  • Data: 2002-08-03 09:48:13
    Temat: Re: Problemy z lokatorem
    Od: "Gabisa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    No cóż, ja wynajelabym panow zza wschodniej granicy, coby troche postraszyli
    lokatora. Efekt murowany - wyniesie sie bez szemrania, a i na policje nie
    pojdzie. Panowie ze zrozumialych wzgledow tez nie sypna/. Osoba wynajmujaca
    nie musi sie bac, jesli jest w porzadku. Z reguly to ludzie lojalni wobec
    zleceniodawcy.

    Gabi.