eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z usługą firmy IDEARe: Problem z usługą firmy IDEA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z usługą firmy IDEA
    Date: Thu, 29 Sep 2005 22:52:26 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <dhhk77$27r$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <dhhi3t$cde$1@atlantis.news.tpi.pl> <dhhjdv$t8n$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: aay66.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1128027175 2299 83.16.24.66 (29 Sep 2005 20:52:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Sep 2005 20:52:55 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2670
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2670
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:330974
    [ ukryj nagłówki ]

    > Na pudelku do tego modemu sa wymagania sprzetowe komputera.
    > Zapewne pisze tam cos w stylu "Pentium II, 64MB RAM, PCMCIA slot".
    > Zapewne tez "nowszy sprzet komputerowy" te wymagania spelnia z nawiazka.
    >
    > Wiec jezeli towar w pudelku (modem) nie jest zgodny z tym co pisze na
    > pudelku to idziesz tam gdzie go kupiles (zapewne do salonu Idei) i
    > oddajesz powolujac sie na niezgodnosc z umowa (ewentualnie w gescie dobrej
    > woli zyczysz sobie wydania towaru ktory bedzie dzialal tak jak na pudelu
    > pisze).
    Sprawdziliśmy na różnych egzemplarzach i niestety nie dziłało i działać nie
    będzie, co potwierdził także serwis
    firmy Idea !
    >
    > A IMO jedna "umowa" kupiles i modem i usluge, wiec rezygnujesz z calosci i
    > tyle.

    Gdyby to było takie proste :(
    Jutro spróbuje się dodzwonić do osoby, która odpisała na reklamację i
    wyjaśnię, na czym polega problem,
    bo odpowiedź wyraźnie sugeruje, że zerwanie umowy nastąpi z winy abonenta i
    to abonent poniesie
    wszelkie koszty z tym związane :(
    Dziękuję za odpowiedź !
    WOJO


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1